Dorota jest coachem i konsultantką ajurwedy. Pomaga kobietom w odnajdywaniu życiowej równowagi i spełnienia w życiu zgodnie z ich unikalną naturą. Wykorzystuje ajurwedyjskie zasady zdrowego stylu życia, by wspierać kobiety w osiąganiu harmonii ciała, umysłu i ducha.
Postanowiła oferować online wsparcie w budowaniu pewności siebie, zarządzaniu emocjami, radzeniu sobie ze stresem oraz w rozwoju osobistym i zawodowym. Potrzebowała do tego odpowiednio zaprojektowanej strony internetowej.
Wyzwanie
Pierwszym wyborem Klientki była myśl o samodzielnym stworzeniu strony internetowej dla swojego biznesu. Zleciła wykonanie logo i identyfikacji wizualnej, ale stronę chciała wykonać sama. Ważna była dla niej samodzielność w obsłudze strony. Wiedziała, że jeśli stworzy ją od podstaw sama, to automatycznie nauczy się ją obsługiwać.
Po jakimś czasie okazało się jednak, że musiałaby przeznaczyć na to znacznie więcej czasu, niż pierwotnie zakładała i niż tak naprawdę chciała. Uznała, że woli zlecić wykonanie strony, która dzięki temu szybciej będzie mogła wspierać jej działania biznesowe. I będzie posiadała wszystkie funkcje, na których Dorocie zależało.
Postawione cele / wytyczne
Celem było stworzenie strony internetowej z możliwością zakupu i rezerwacji terminu sesji i konsultacji online, z blogiem i zapisem do newslettera, uwzględniając dostarczoną przez Klientkę identyfikację wizualną z logo. Ważne były zarówno układ i funkcje strony, które miały wspierać realizację sesji coachingowych i konsultacji ajurwedyjskich, jak i oddanie klimatu i charakteru, na którym Dorocie zależało.
realizacja
Od początku całość projektu i komunikacji z Klientką koordynowana była przez aplikację Notion, na której stworzyłam dedykowaną przestrzeń. Dzięki temu nie było potrzeby przerzucania się mailami i zastanawiania się gdzie co jest. Wszystkie materiały były zamieszczane w tym jednym miejscu, zarówno teksty, które tworzyła Dorota, jak i zdjęcia, grafiki, linki itd. Do komunikacji służył system komentarzy wewnątrz Notion.
Rozpoczęłyśmy oczywiście od dokładnej analizy strategicznej, dopiero na tej podstawie ustaliłyśmy całą strukturę strony uwzględniającą m.in. założone przez Dorotę cele biznesowe, dbając jednocześnie o UX/UI.
Ja zajęłam się tworzeniem projektu graficznego i budowy szkieletu strony, Klientka w tym czasie doszlifowywała teksty na stronę.
Gdy główna część strony była już gotowa, zaproponowałam, aby dodać do menu jeszcze jedną zakładkę, gdzie zebrane i czytelnie poukładane zostaną darmowe treści i materiały, które Dorota oferuje swoim odbiorcom. Zobacz efekt realizacji tego pomysłu:
W przypadku tego projektu kluczowe było harmonijne i czytelne dla odbiorcy połączenie usług coachingowych z konsultacjami ajurwedyjskimi. Sądząc po pozytywnych opiniach jakie zebrała strona, gdy została ukończona i oddana do testowania – ten cel został zrealizowany.
A co o naszej współpracy i jej wyniku sądzi osoba, dla której powstała ta strona WWW?
PRZEDMIOT USŁUGI:
Strona internetowa dla coacha
KLIENT:
https://dorotatobiasz.pl/
Coaching&Ajurweda Dorota Tobiasz
BRANŻA: